17 Nisan 2013 Çarşamba

1.HAFTA

İlk haftaya " SİZCE İLK İNSANDAN BU YANA GENİŞ BİR ZAMAN YELPAZESİNDE DÜŞÜNECEK OLURSAK; ÇEVRE BİLİMİ NASIL DOĞMUŞ,NASIL GELİŞMİŞ VE GELECEKTE  NE SEVİYEDE OLABİLİR?" sorusuyla giriş yaptık.Bu soruya çevre bilimi, meraktan ve zorunluluktan doğmuştur diye cevap vermiştim ve hala böyle düşünüyorum.Ayrıca bu haftada çevre bilimi ve ekoloji kavramlarını öğrendim.Her iki kavramda birbirine benzemesine rağmen büyük bir farkla birbirinden ayrılıyormuş.Bunlara ek olarak da çevre yapay çevre ve doğal çevre kavramlarına değindik.

25 yorum:

  1. Evet canım katılıyorum sana ve yapay habitat diye birşey olmadığını da öğrendik..

    YanıtlaSil
  2. söylediklerine katılıyorum.yapay habitat yoktur iyice öğrendik bunu:)

    YanıtlaSil
  3. çevre bilimiyle ekoloji farklı şeyler.

    YanıtlaSil
  4. aslına hepsi kendi başına ayrı şeyler

    YanıtlaSil
  5. çevre biliminin insanların ihtiyaçları sonucu ortaya çıktığını öğrendik.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım sana katılıyor ayrıca da insanları birbirine savaşlar açarak bir çok hastalıklara neden olduklarından da ortaya çıkmıştır...

    YanıtlaSil
  7. evet çevre bilimi insanların ihtiyaçlarından doğmuştur ve ekoloji ve cevre bilimi farklı kavramlardır öğrendik

    YanıtlaSil
  8. evet bu hafta çevre bilimi ve ekoloji kavramlarını öğrendik.

    YanıtlaSil
  9. katılıyorum canım. çevre bilimi ve ekoloji birbirinden farklı kavramlardır.

    YanıtlaSil
  10. çevre bilimi ve ekoloji kavramları farklı kavramlar

    YanıtlaSil
  11. evet canım bu hafta yapay çevre ve doğal çevre kavramlarını öğrendik.

    YanıtlaSil
  12. çevre bilimi ve ekolojinin birbirinde farklı olduğunu öğrendik.

    YanıtlaSil
  13. çevre bilimi ekoloji kavramlarını daha iyi kavradık

    YanıtlaSil
  14. çevre bilimi meraktan ve sorunlardan doğmuştur bence yoksa zorunluluk demek ne kadar doğru bilemiyorum?

    YanıtlaSil
  15. bence hepimiz az yada çok çevre ve ekoloji tanımlarını birbirinden ayırmayı ve tanımlamayı öğrendik.

    YanıtlaSil
  16. güldane ye katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  17. çevre bilimi insanın etkisi olan bir kavram ekolojide tüm canlıların çevreyle olan etkileşimi söz konusu. ekoloji kapsar çevre bilimi.

    YanıtlaSil
  18. evet canım katılıyorum sana cevre bilimi meraktan doğmuştur cevre sorunları ise insansal ihtiyaçtan kaynaklanmıştır.

    YanıtlaSil
  19. çevre bilimi ve ekolojinin birbirnden farklı olduğunu öğrendik

    YanıtlaSil
  20. çevre bilimi ve ekolojinin birbirinden çok farklı kavramlar olduğunu öğrendik

    YanıtlaSil
  21. çevre konusu bilimin gelişmesşiyle daha çok buyuk boyutlara geldiğini düşünüyorum

    YanıtlaSil
  22. ve çevre biliminin nasıl ortaya çıktığını tartıştık :)

    YanıtlaSil
  23. yorumunu begendim canım bnm

    YanıtlaSil
  24. evet katılıyorum kavram yanılgısını gidermişsin

    YanıtlaSil
  25. bence çevre sorunlardan ortaya çıkmış

    YanıtlaSil